hellu whatever!


På dommarkursen ; Sara , du är den blondaste araben jag känner :D ;
Bengt   - Det är felaktigt inkast om spelaren inte har båda fötterna i marken
Sara   - Och om han hoppar då ? :o
Hanna   - Men Sara.. det säger väl dig själv. när man hoppar, har man båda fötterna på marken då? svar NEJ, haha.
Alla (utom sara)   - HAHAHAH


och sen har vi weiler! :D ;
Hanna ;
du är 16, men du föddes i jönköping för 15 år sedan ? .. nog du som är blond då :D
Weilan;
PALLA !
KAN DU SLUTA ?
JAG MÅR DÅLIGT
JAG HAR SAGT TILL DIG ATT SLUTA
SÅ FORTSÄTTER DU ÄNDÅ
DU HACKAR PÅ MIG HELA TIDEN
OCH SER NER PÅ MIG, JAG ORKAR INTE MER
VAD SKA JAG GÖRA FÖR ATT FÅ DIG ATT SLUTA?
Hanna ;
HAHAHAHHAHAHAHAH
dramaten här ! emo <3



och väldigt snälla mattias ! :o
Mattias säger (21:50):

jag kände igen dig som fan

Mattias säger (21:50):

mest för din längd

Mattias säger (21:50):

du e typ 1.10 xD

puss på er snyggingar , i have to sleeeeep <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0