Hö-hö

FetKursivUnderstruken

Asså ändå cp dag, i dunno.
Gud har ngt emot mig, varför gjorde han mig såhär ? :D
Jag vill inte vara sån ... höm ..
aja, iaf , skolan var ju ok ! hö-hö.
IDROTT, woho. men cp lektion, förlåt D,S&E.. men ja.
BILD, ja.. någon måste ju vässa pennorna så varför inte jag ? hatar ändå bild. Blev även klar med Nils som min nakna man heter (y) dock utan könsorgan men go on.
luchis. blä... men väldigt givande samtal med J&E, haha.
MATTE, cat fight.
ENGELSKA, puss!
SVENSKA, ät schten alla glädjedödare, jag behövde faktiskt den lektionen !
done.
Home sweet home
. Ut, och gå , en jävla runda. Blev ju lite som det blev, god bless me, im so sorry...
Träffish Lovajsa som också var ute på vift. fika.
Home, glo rädda willy på brors rum! helt mys!
Singing with lovisa.. no coments.. haha.  mensväder.. moget hö-hö
sen läsa på lite om the beatels..

Mamma är på mig som en igel !
Bara för jag vägrade göra musikprovet förra veckan, för att jag hatar min lärare ..
Det är väl ändå fullt normalt..
och om inte så .. as a matter of fact, i don´t care :D
wihooow ,

Beeeeeeeep tomorrow! Då ska jag äta banana!
peace, love and forgiveness
PUSSSSS

Mest för att jag är ballast i stadish ! wohooo. (obs, jag har nog växt :D ser jag inte lång ut :D)
image16

Kommentarer
Postat av: johan

SÖTNOS! :D

2008-04-09 @ 22:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0