mja,

haha, ja, asså ja, nu ger jag snart upp mig själv.
asså jag har slutat tro på mig själv, det är inte ett bra tecken. haha.
ja, asså ja, jag orkar inte skriva om detta om jag på.
så vi skiter i det ngn minut och så blir det om min dag,
har missat att skriva på ett par dagar.

match igår. helt cp... sry lovisa för mitt utbrott på dig, men tror du förstår ;x <3
ja, bråk och sånt , anmälningar och kort lite här och var och backarnas ff´s tränare ...
dra säger jag bara. Domaren var maxad och deras forwards borde bli avstängda.
men ja, sen hem, umgås med fredrik, ut på stattena och käka på kvällen, tjockt med folk.
sen ut vid gården med kim och några , vattenpipa . jag röker dock inte. men ja, 
sen in ngn gång på natten och sooov.
 
idagens var det att vakna med freddan där. Viktor kom, så stack vi på konfan.
fotografering och så idag. blev en hyffsad bild ändå tror jag, men ja.
soft i kyrkan idag , haha. massa mys, men snart är det slut.
hem och fixa lite, sen ut i stan med mami. haha, no coments!
hem, sensuella samtal från elin, hif. myyyyyyys.
hem  och nu här. nothing. ska sova bye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0