yo bre.

varit en riktigt chillad helg.
fredagen var egentligen bokad för plugg, men vännerna går före ! hö-hö
lördagen var match mot hdff, fett gott lir tösor ! Sen övernattning på klubben med hela laget. Väldigt mysigt :Dfick lägga mig tidigt, ledsen för det.
Söndagen blev med skånelaget så jag och ella fick gå upp sådär 3 timmar innan alla andra (y) men men. Bredd var fett förståss, körde bara två träningspass men iaf. Sen hem och göra hemtentan. skrev novellen på 4 timmar, därefter telefon till halv två (y).
Idagens, skola. 3 lektioner, lunch, håla, fotboll. sen hem, lovisa kom och sen cykla vi till träningen. löp i pålsjö, mysan ! :D
Skuttar vidare till morgondagen som blir skola, stan, sen GRÄS TRÄNING PÅ PLAN 3! kärlek! :D
onsdag är skolan och träning på grääääs igen , norvalla dock :D
torsdag skola och grääästräning på plan tre :D
Fredag Skola och träning med B-laget på plan tre :D
lördag seriepremiär :D
söndag kanske med b-laget annars hif :D

Wohooo ! fett mys vecka ändå, synd bara att jag redan nu har träningsverk, men det släpper :D

Puss på alla er som bryr sig ! <3

Sen en SÖTISBILD på alexandra och mig från helgen ! haha :D
image17

Kommentarer
Postat av: Helsingborgstad

Hej du helsingborgare! Spana gärna in vår blogg. Bloggen som håller dig uppdaterad om allt roligt som händer i Helsingborg. =)

2008-04-17 @ 17:07:26
URL: http://helsingborgstad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0