12/8 02:40

Aaaloooj.
Usch ja, trött som aset är jag och ja, vet inte riktigt varför jag inte ligger och sover..
Men iaf, här sitter jag. Dagens händelser är väl inte speciellt märkvärdiga.
Vaknade sådär vid elva, upp och kolla läget men nej, mamma och pappa iväg och bror sov.
Massa musik och chillidill. Vid halv ett bestämdes stan med Kloningen så ja.
Ut och hämta hojjen sen iväg. Träffade lovan i stan vid två, in på ps och käka frulle.
Ut på stan och handla lite grejs, träffade lite folk och la undan ett par nudie som man fixar imorgon.
råkade hamna på åhlens, och jippi, där satt mini ulappa det kräket med elin lütz (: haha <3
Så ja, satte oss där och förde ett väääldigt intressant samtal, haha. ohhja.
Inga detaljer om vad det handlade om men ja.
Därefter var jag, och även mini, tvungna att kila hemåt. Hem och äta sen iväg på träning.
Trött som aset redan när man gick in för uppgiften och ja. Var ganska säker på att jag icke skulle hålla.
Och nej, men nästan. halvvägs in på löpet sa det stopp i hannas kropp höhö.
Då varken mini eller elin var med på träningen var garht inte specc överraskad av min reaktion.
Allt han sa var; Detta har jag väntat på. Haha, jaha typ :)
Men ja, så nu har duttie mini och duttie hanna fixat lite ledigt kommande veckorna så får en vilodag/ vecka.
Bättre än inget men ja :) Efter träningen stack man upp och duscha, snack och så.
Hojjade hemmåt och åt lite. Blev en stund på datorn, sen vid nio ut med louise. Massa mys, träffa lite folk.
kom hem vid halv tolv, då mitt internet inte ville funka så... ut igen en stund och ringa lite folk.
Kom in igen och ja , bror fixade internet så blev datorn fram till nu ..
Nu blir det sova och ja..
Imorgon blir det stan och handla massa fint, sen träning och på kvällen blir det jäppeboy! :D <3
Puss! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0