13/18 21:20

Hallå snyggingar!
Kom hem för ca två timmar sedan efter en underbar dag med min älskling Jesper :) <3
När man går av hållplatsen på fredriksdal kommer jag på att varken mami eller paps är hemma.. och Kim är i sveriges finaste stad, Göteborg.. Och ja, oj då jag själv har inte mina nycklar med mig :)
Så sätter mig utanför dörren och bara väntar.. efter tio minuter öppnar jag min väska, helt omedveten om vad det är som skramlar och tar upp min bok. Ett tag senare får jag ett sms och börjar rota efter min mobil. Och där ligger mina nycklar visst... Halvhjärtat låser jag upp och går in och startar datorn. Hittar en Blue keld i kylen och sätter mig och chillar.
Hittar en underbar låt med tips från Josefines Bilddagbok . Låten är från 1996, men vad gör det! Lars Winnerbäck - kom änglar. Får nästan rysningar.
Aja. Kikar vidare och woho, man hittar ännu en låt som går att lyssna på! :) Den här gången Adam Tensta - Do I Look Like I Sell Drugs. Vet att detta inte alls är min musikstil och jag skulle själv säga att texten är helt ärligt Meningslös, men denna låten blir jag glad av! :)
Går en runda här hemma och fastnar framför helkroppsspegeln i hallen för att kika på mina nya jeans, jag är verkligen nöjd. Tanken slår mig att sätta dom på minneskortet i kameran, föra dom till datorn och sätta in bilden här på bloggen!
Men ja, utan laddade batterier kommer man inte långt märkte jag. Började leta efter batterier, som i vanliga fall brukar finnas exakt överallt i mitt hem. Men nej, inte idag! :) Jag är inte den som ger upp i första taget i vanliga fall, och får idag skylla på att jag faktiskt känner mig riktigt sjuk. Så hamnade här framför min kära dator igen och bestämde mig för att hitta bild på dessa underbara jeans på internet. Tog mig in på Nudies hemsida och kikade lite. Hittade inte det jag skulle men, istället hittade jag en Fit Guide som fick mig att dra på smilbanden i mitt sjuka tillstånd! Haha. Killar som är i behov av jeans, på denna coola guiden finns nog något för alla!
Nu ska jag nog ta och klä mig i mys dress och bara trycka ner mig i soffan och motvilligt sätta på TV;n med varm oboy och rostade mackor!..
Puss ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0