13/12

Hallååhallåå!.
Har gått några dagar sedan senast jag skrev, hänt lite grejer också.
Do not like min slöjd eller idrottslärare, brinn i helvetet, nästan :)
Igår var jag på min första och sista idrottslektion för terminen btw :)
Iaf, idag vaknade man hos jesper, käkade och så.
Därefter in till hbg, mötte teatergruppen på knutan och stack ner till tåget.
Jag, louise och sara gick av i Lund först för att spela in det sista till reklamfilmen.
Sen skjutsade Johan oss till Malmö.
Hämtade ut biljetterna backstage först, sen mötte vi dom andra.
Blev mycket bra teater i trevligt sällskap (y)
Träffade skådespelarna efteråt, fulade oss lite,
Speciellt jag och ahmed kan man säga, haha.
Aja, därefter in bakom kulisserna och fiffla lite.
Tog bussen till stationen igen, väntade på tååååget.
Väl tillbaka i hbg blev det upp och käka ! (Y)
Massa mys och massa ketchup! :)
Kilade vidare hem sen.
Packa lite stuffs och bytade om, sen Glumslöv
Nu blir det film ,
Puuuussen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0