4/12

Och nu såhär med ett jättemellanrum kommer det ännu ett inlägg.
Dock blir det ett snabbt ett.
Klockan är just nu tio i tolv, denna vackra torsdag.
äh lägg av.
Denna dagen har sugit hårt.
fy.. bubblan.
Imorgon blir det två lektioner,
därefter iväg till sjukhuset för arbetstestet..
Fy .. farao ? vad jag är nervös.
Efter det, vidare till reklaminspelningen, om allt går som det ska.
Därefter hem, Jeff och Hoss hänger nog med hem, sen kommer Jesper.
Men iaf,
Ni som har träffat mig i veckan.. förlåt för mitt möjliga konstiga beteende.
När jag kom hem från skolan idag sådär sex i eftermiddags kom allt på samma gång.
Min dator ville inte starta och jag fick helt ärligt damp.
Huvudverken, illamåeendet, nervositeten, tröttheten och framförallt tårarna.
Så fick sova ngn timme och mamma ringde min lärare (y)
Im sry m8s.

well well, Emo inlägg igen
Nu ska jag sovaaaa.
kexchoklad. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0