tidig 16/12

nyss slått över till tisdag och ja..
Jag har hunnit med en hel det under måndagens gång.
Började dagen tidigt med att dömma fotbollsturnering.
Därefter kilade man iväg för att spela upp teatern ännu en gång.
Gick bra. Fick växla ett par ord med lokaltidningen sedan hem!
Vidare ner till stan med Louise. Mötte Alex på bussen så plötsligt var vi tre.
Fixade det vi skulle i stan sedan tillbaka upp till fredriksdal.
Hämtade mina grejer sen upp till louise.
Gjorde vid oss och så innan vi kilade till skolan.
Öppethus, partytime.
Började med luciatåg där man var liten tomte.
Senare på kvällen blev det reklam för talangstudier för bland annat min del.
Aja, funkade.
Kilade hem till mig ett tag senare.
Blev film, The Mist.
Mycket bra en.
Louise kilade nyss hem, och nu ska jag nog sova :)
Adiooos <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0