haaallå.

idag.. ja, sovit dåligt igeeeen. vaknae halv åtta... haha. mh, kom till skolan ngn minut i åtta. Svenska, kritiiiik på min berättelse, haha, hanna tkt den var bra, men inte kändes klar. Den är inte klar. Haha. jag orkade inte skriva klart den så den fick ett väldigt hastigt slut. men men , jag fick G .. haha, ska inte klaga vafan (:
Sen var det spanska, pluspoäng till hanna (y) läsning, smög in 5 min försent, gick ner och låna bok , hann läsa en sida, sen idrott ! (: Basktet- i super laget josef, sivan & merdin , kungligt! lunch... musik... haha, solle - isthamanjao. nej men nej, han förvånade idag :) . sen hem, fixa grejs , trääääääääning. gick inte alls så bra, sen hem , dator, lite webbtv, jeff & emil kom förbi en stund, ville ut och kravalla, men nej , inte idag (:..  sen träning igen , helt ok. in om statoil med sofia... haha! . mhh.. sen giiiiick jag hem. en bit med sofia , sen själv. mysdå. sen hem, boooooorde plugga, men nej! . låter bli.
pusspåalla <3
image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0