Hallåhallå.

Först vill jag bara säga tack för ditt försök åt helvete :) Jag är ledsen men det hjälper inte ett dugg.
"men om han är seg, så ta någon annan. du kan ju få i stort sett vem som helst annars? :D:D" ( i hopp om uppmuntran)
Då vill jag bara göra klart för dig, lilla vännen ! :) 
1. Hade jag kunnat få vem som helst hade jag redan haft den jag vill haaa...... (!)(?)(!)
2. J A G   V I L L   I N T E   H A   V E M   S O M   H E L S T . (!) (!) ohh...  jag vill ha haaan. får jag inte han är jag inte sämre än att jag står ut med att leva alone! iaf ett tag 
Nej, jag är inte desperat. jag blir bara lagom irriterad av en sådan kommentar :)
Man kan inte få allt man vill ha , i knoooow. Men man måste få hoppas?
Aja.. egentligen riktas inte detta bara till en pers.. därför jag ville skriva det här där jag vet att de som bör ta åt sig läser ! Har inte ork, tid eller lust till att ta detta enskilt med er.
Kanske tar jag i lite väl nu.. men jag har inte varit  sur på länge så.. en bra avreaktion
Inte så att jag är suris på någon. inte alls!
Jag tycker om er alla lika mkt ändå, jag lovar :D <3
Men tänk på detta inlägg nästa gång ni säger något för att uppmuntra! (:


Seeeedan lite om dagen!
Vaknade med fetaste affrot! loovar. Mamma flätade mitt hår ihårkväll, typ 15 stenhårda flätor, sen sov man med dom.. resultatet blev fluff kan jag lova. Så gick in och tvättade av det innan skolan.. fönade det och det blev lite mindre.. dock inte normalt. knalla till skolan med lousie ca 09.05, Spanish ! hannabanana hatar sin lärare för alla er som inte vet det (: Men det visar jag ju ALDRIG ! nejnej :D . Prov på fredag, men ojdå! då är halva åttan lediga..
men det vet inte beatriz.. synd. men hon lär ju märka det ! :D
Sen var det.. Engelska. Kom i grupp med louise & Alex. traveling or staying home fick vi .. jag var på g ! haha.
Därefter Svenska. minns faktiskt inte vad vi gjorde.. inget viktigt då kanske.. Eller juste. Hon förberedde oss inför provet.. men då satt jag och bråka med hossam om fribiljetter till hif.. när jag just fått han att skinka 2 st till mig kom jag på att jag ändå inte orkar gå dit.. duktig hanna. :)
11.50 lunch och håla till 14.15 .. så det blev hem och... sitta vid datorn har jag för mig. sällan.
14.15 fotboll! . Me looooove. Gick då inte så bra för mitt lag.. bestående av Abbe, Duy-An & Flamour.. haha omg. Sen har en person lite problem, med typ alla. och jag har feta problem med han :D Nej men helt seriöst. han har gått där typ 3 veckor och tror han kan göra som han vill.. och säga vad han vill. Jag skrattar öppet åt honom, men han verkar inte ta det som en kränkning :/ BAD.
Hem, lyckades dricka 1 liter oboy på 10 minuter... ont i magen, sen träning !
var där tidigt.Jätte först!  verkligen på g idag. satte igång innan de andra med jogg. sen kvadraten. Någon sorts spel övning, inlägg & avslut och tillslut spel mot 95orna... typ jätte många, jättesmå & jätte ettriga! . haha. 1-1, helt katastrof :D vi var dock bara 8 st och dom typ 15.. får väl skylla på det!
I alla fall. nu har jag ringt och dagt upp mig ! muwhahah. orka inte jobba mer på ett tag.. kanske börjar igen efter phillipinerna.. det tyckte martin iaf (: . Men det får jag ta då !
Denna veckan ska bli mys.
Tisdag: Skola, Lovisa, Film!
Onsdag: Skola, Träning, Träning.
Torsdag: Skola, Träning
Fredag: Mormor & morfar fyller år så blir Svalöv!
Lördag: Träningsmatch på hemmaplan! sen lucas.
Söndag: LTU, sen hemliiis... sen kanske sim ! .
Nu ska jag sova !  skola tomarrish
Aaalooj ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0