11/7 02:27

thats just the way it is bitch
forget about it

Sorry its been so long fuckers!
not.
mh, idagsååå.. sov ut ordentligt kan man väl säga.
tror till och med att jag somnade en stund vid frukosten.. haha.
aja, kilade ner i stan med louise vid tre.
oh lord.. värsta suget.. skit samma.
Blev iaf en tröja, shorts och klänning/linne.
Var inne på carlings och snackade med elsa.
Blir mest toligt levande skyltdocka någon gång runt den 24;de om allt går igenom.
fettmedfett haha.
Därefter kilade jag och louise ner på knutan och åt :)
haha stress hem och sen till träningen.
mysträning haha. nejmen chill :)
cyklade hem i all ensamhet.
in i tom lägenhet, buhu. 
Dusch, popcorn och hell kitchen (y)
mamma och pappa kom hem,
Pratade allvar med mamma.
Resulterar till läkarbesök...
hm, the details of the meeting are unknown..
lalalala
wellwell, telefoni med henrik yr
och nyss kollat film.
snart ska jag faktiskt ta och lägga mig :D woho.
men ja, blir väl inget väder att vakna till imorgon heller så .. kan lika bra sitta uppe en stund till..
kanske se ännu en film..
öhm, aa får se vad jag gör
men men
Avslutar lite sött med puss på jesper som troligtvis befinner sig i tyskland right now...
Hade mycket heldre skrivit att han befinnersig inom en meters räckhåll
men tyvärr, life isn't fair höhö :D
Och lovisa är i kalmar med sin familj vilket inte heller är benjamin.
Dock ska jag leka med käraste louise imorgon , puss på det!

Pretty sure thats all to report for now. :)
puss på er <3

     here we go again, ily <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0