11/7 23:32

Aaaalooj gott people.
todagish vaknade av ett sms från älsk, råkade somna om ....  :|
när jag vaknade igen fick jag klä mig fort som attan sen kom louise.
hoppade på min käraste cykel Göran och vi drog en runda till Olympia.
där blev det fotboll och massa därtill! köttfifan vad vi är bra du och jag :D
därefter kom två pojkar och då ville jag därifrån, woho,
hejdåbooojs, seee you never, say hello to whatever :D
stack hem och åt massa gott, haha. fettosar.
sen tvungen att kila ner till video c och lämna movies, så fick bli cykel igeeen :D
Cyklade en jedrans runda. Hejhej helsingborgsstad :)
När man väl kom hem och innanför tröskeln fick man skratta lite smått åt brors och malins "pizza"
det var någonting dom inte hade förstått med receptet och bara tatt hälften av mjölet.
congraths :D
Så ja, där satt dom och åt pizza fyllning och blev tjocka. muwhaha.
Jag packade massvis med grejs till kommande veckan, blev lite hungrig så gick ut i köket och kikade.
tog mig en hederlig macka med massa ost så jag blir riktigt fet till gothia :D
höhö skitkul hanna, i knoooow (h)
sen ... ja. satte mig och såg singingbee på tv.. haha katastrof :/
mamma, pappa och jan kom hem trån tyskland med massa grejs så jag drog mig in på mitt rum.
Smugglade med mig massa snusklubbor som jag nu levt på de senaste timmarna.
puss på det.
nu måste jag dock sova föööööör.. imorgon är det miniturnering i dk :)
Vi möter Lyngby (Danmark), Texas Spirits (USA) och Greensboro (USA)
kanonkul, fullfart.
på söndag bär det av till göteborg. GOTHIA CUP. wooooohoo ! .
godnatt på alla och som avslutning även idag.
Älsklingspojk jesper olofsson, jag saknar digus ! <3<3
nattiiii <3

 danne danne, titta vad jag kan!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Vaaaaad Duktiga vi är! ;D

2008-08-25 @ 22:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0