24/7 02:58

hola hola hola.
klockan är drygt tre och jag sitter på min dator hos louise.
här har vi varit klistrade sedan tolvslaget ungefär.
oj vad liv jag har. kollar tiderna på senaste inläggen och ja.
asså fyfan vad surt det är just nu! alltså allt.
men ja, dagen kanske.
började tidigt som satan med vakna halv nio med lovisa. upp frulle och iväg med dad.
p-vakt på olympia, otroligt segt men ja. fick lite tid för mig själv iaf.
hemma vid ett, dusch och så sen ner i stan och träffa louise
sprang runt där ett tag, träffa lite folk. sen hem.
ägde louise på monopol en runda , sen resturang med mum und dad.
när jag om hem igen kom lulu så vi tog våra feta bikeis till arvin och marcus.
var hos marcus ca en timme då vi kilade ut igen på våra älskade cyklar.
hamnade på elineberg så passade på att ringa jonne.
kollade om han hade hittat ett visst smycke som någon tappat hos honom,
och mot alla odds så ja, faktiskt. så stack bort till honom en stund, tackar för det.
klockan blev mkt så vi kilade hemmåt.
mötte Viktor Hansson som dock inte kände igen mig. haha. förståeligt.
typ ett år sedan sist. men ja.
kom hem och då blev det hem och packa ner datorn och sen upp till louise.
puss på oss båda, nu ska vi sova. <3

j-j-j-jjjjj kom hem för satan, du behövs här kan jag lova.
jag bryter snart samman.
jag älskar dig.

jag kan visst jag med. sessepose, peace,love and salsegivity <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0