26/7 10:59

hallå.
blev en trevlig dag igår, även om den slutade i lite kaos.
efter alex hade stuckit på morgonen bev det ut en runda, sen till träningen.
sjukgymnast. konstaterade att jag fick börja jogga igen, och lite med boll! :)
om tio dagar beräknas det att jag är hel igen.
sen, stack med alex och elin hem till anna.
fixade mat och så där och käkade.
louise och josefine kom och vi stack vidare ner i stan där vi mötte ina.
träffade massor utav folk, en del trevliga, andra mindre trevliga. 
alex skulle hem vid tio pga aktivitet idag.
emilia joinade oss en stund senare.
vid tolv råkade vi befinna oss vid gröningen.
vilket resulterar till en del.
fick tala med farblor blå och ge ut personuppgifter.
därefter stack vi hem på våra bikeisar.
thx girls, alex, anna, elin, josefine, emilia, louise och ina.
när vi kom hem till anna blev det massa snack sen sova ! :)
vaknade idag fem i tio , gick upp och tog på mig och cyklade hem 2 min senare.
nu sitter jag här och väntar på min familj.. ska på släktträff.
alltid mig dom stressar och alltid dom som bllir klara sist. underbart :)
tycker om er ändå antar jag ! .
nu kom iaf far precis och sa att vi skulle åka,
sen tar det väl en halvtimme innan vi kommer iväg :)
alltid samma sak.
men men , hööörs.
puss <3

....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0