buuh, anna anna anna !<3

ohh anna ! din lilla banan ! :'
vet inte var jag ska börja..
minns så väl när du kom till laget, du och josefine. alla vi tre var noobs då, haha. gick några år och josefine fick sluta pga skada. segt förståss, men vi lirade vidare och glassade på! woho. vi blev ett litet gäng i gänget och det kom nya spelare. lovisa och elin som föll på plats direkt i vår krets. vi blev alla mycket bra fotbollsspelare, din pappa att tacka för det! :)
 Gothia 06, haha. PETER , PETERPETERPETER. inte en chans att jag någonsin kommer glömma det! . köpte fett med dextrosol hos araben på hörnet.. du hade godisförbud och jag smugglade chocklad åt dig.. haha. fransmännen.. minns du baushan? han från kazakstan ? hahaha. och dom små italienarna.. RAMLÖSA BOIS.. dregel. bullen.. annki.. HALLÅ TJEJER :D haha omg :).
Gothia 07, dunder gänget. du, jag, mims, mini, josefine, lovisa. 4 kilo godis!!! vi var grymma då. med dig i mål ! :) minns matchen mot makati, haha. du rörde bollen en gång. efter en hemmåt pass av mig. cus im a wanker! rosa lilla dum mössan. vet att jag var snygg i den. vi djurade liseberg med vårt lilla gang! tog oss ända till 8dels. delad 9;de plats. alla var så stolta och glada.
Därefter, eskilcupen. gick kasst i gruppen, men sen blev det bara bättre. vann c-slutspelet, fortfarande med dig i mål.
3 i dm utomhus :) sen blev det lite jobbigt..
Garth blev tränare för dam b och ja.. men men , spelarrådet föfan ! . haha. alltid massa kommentarer :)
gick lite upp och ner, otur i serien och ja.. lite jobbigt med tränarna.
3a i innomhus. ja, nu senast,
Gothia 08, fett med fett. dunder gänget har utökats det senaste året. Iår bestående av dig, mig, elin, alexandra, lovisa, mimmi, mini, josse och bella. liseberg fifan. våfflor med creme, is och jordebears sylt :D haha. KJELL ! <3 hahaha. texas spirit och JUGGARTH! (yougurth) . jävla packe :) gick lite sämre med fotbollen men vad gör det. vi hade fett med skoj i vilket fall som helst ! :)
usch . känns dåligt att du ska sluta anna, men. du slutar på topp, precis som man ska! för du har verkligen fotboll i dig tösen! :) men ändå , du kommer alltid vara mini annki och vi kommer hålla kontakten ända tills du inte står ut med mig längre ! :D
Kommer dock få dras med din käre far i b laget ett tag hoppas jag! :D Men anna, "vi" är fortfarande DITT lag , inte ditt förra lag! och vi tycker om dig massor. kan lova dig att alla kommer tycka det är tråkigt utan en annibal som ska kommentera allt och alltid säga allt det där roliga som du alltid lyckas med. ! :)
Vi älskar dig massormassor allihopa. du är alltid en av oss din skit, och mig blir du aldrig av med! :D <3<3<3

Kommentarer
Postat av: anna

ÅÅÅÅH hanna det är så fint så fint :)

tack för denna tiden och alla minnen, ily! <3<3

2008-07-29 @ 18:05:58
URL: http://annalowes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0