27/6 (: :)

Okej, jag bara måste skriva nu .
halv månad sedan sist.
mja, vad ska jag skriva då...
Ömm, det är sommarlov och vädert är lagom skit.
Betygen gick väl bra,
ohh vad jobbigt det är att skriva,
verkligen inte veta skriva vad ska jag :D
hmm. humöret har varit lite upp och ner,
Jag har försessten varit på öland med svensson, puss på det.
fetaste campingplatsen. lyx och sådant.
Sen förlorade vi 2-1 mot kvarnby i tisdags,
kanonkul... i sista jävla minuten gör dom mål bööh.
mh, sen har jag fått ett nytt faen.
Jesper heter han, och är inte det minsta irriterande! :)
Idag somnade denna pojke när vi tittade på en mkt bra film.
imorgon ska jag till väla med detta emobarn och på söndag spelar jag med bb.
måndag blir det josefine och träning med bb
på tisdag ryker tandställningen! + träning och blir tandläkaren även på onsdag.
puuuuuss! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0