remember ? ..

Kommer du ihåg hur det var innan?
Alla minnena, allt som var förut?
Då det var du & jag.
Vi var bästa vänner,
I med och motgångar fanns vi där för varandra
Vissa kommer & går, och vissa består.
Vilket är du?
Jag börjar undra.
Jag saknar vår tid sjukt mycket.
Kommer det någonsin bli samma igen?
Trots att jag är svår, så ska du veta att du kommer bestå.
Hur mycket du än drar dig ifrån mej, eller hur tiden bara rinner ut.
Så kommer du alltid finns hos mig, i mina tankar.
Jag glömmer dig aldrig.
Hur mycket jag än kan hata dig för saker du säger,
Så ska du veta att jag aldrig glömmer dig.
Vår tid.
History – Future.
Så hur vill du ha det?
Vill du lämna mig, bara för jag är svår?
Eller vill du kämpa, kämpa för att få vår vänskap på benen igen?
Jag saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0