j <3

Du, altid du.
Sen september 07
Upp och ner, hit och dit. 
men trots det,
Alltid du.
Ett stort tack
det är så svårt att förklara
hur ens känslor för dig bara växer och växer,
och jag vill bara vara med dig, dag in och dag ut
för du är den som betyder allt för mig
du är en levande själ, den bästa för mig.
Jag älskar dig, och du bär hela min kärlek.
Jag har inget emot att bara skrika ut till alla,
att min kärlek till dig är en glöd som aldrig kommer slockna.
Jag vill bara vara den bästa du haft på denna jord,
Jag vill kunna skryta för världen att du är den enda för mig.
och så som jag känner, kan jag dö för dig
Se på mig, jag är lycklig med dig!
och jag vill göra allt för att du ska va lycklig med mig.
även om det tar slut så bär du hela mitt hjärta
för det tillhör dig, bara dig.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0