2/5 00.28

hallååå.
börjar med förrigår,
onsdag ! ; blev skola, prov och så. hem, ner till stan med fredrik en stund. Träffaa lite trevligt folk.. Hem, fixa lite sen kom viktor. stack till konfan efter en stund, snart är det över alltihop. Men ja, sen direkt ut till billesholm. Svenssons & hallströms där. mysigt (: ut i jättestora billes och kolla bål med elin und anna.. ohja! sen tbx och spela lite wii och såg film, eller mest snack men ja, sen sova.
gick upp halv åtta torsdag morgon, igår. Frulle sen klädet efter väder. regn. underställ och allt. sen cykel till billesholm folkparken. haha. cykeltävling. fett med kul ändå! massa backar, massa skratt och massa raggare ! woho. massa mat och massa träningsverk. massa godis och massa läsk. haha . massa kul ! med turen på min sida, vann en fotboll. haha. men ja, sen hem till ellebelle och byta om till torrt. Anna blev hämtad och jag sjöng singstar med fille (y) mys, ;d sen hem tilll helsingborg med elin i bagagetsov en stund hos mig, sen ut och möta anna. skulle egentligen träffat jp och några , men.. nej? . blev liten stund med Jonathan.n ist, haha förlåt... men ja, sen hem och bädda och så.. nu ligger jag här och anna sover och elin tittar på film.
snart natti. pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Madde

Låter som full rulle! =) Men så ska det ju va, bara det e kul. =)

2008-05-02 @ 01:22:18
URL: http://visby1986.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0