kärlek och respekt gott folk!

Mhh,
Måndags var niiice, men slit (:
Mötte kalle klockan tio på carlings, han visade mig lite grejs.
fick till en början vika och så, sen larma och larma av en del kläder.
Packa upp nytt och packa ner det som skulle skickas tillbaka.
Fick gå en del ärenden och så.
Vid två satte jag igång på lagert. organisera om. var fett med stök innan.
Kom inte så långt men ja. kilade iväg fem, halv sex var det träning med b.
Gick hyffsat, sen hem , dusch, msn sova!.

Tisdags (igår) var upp halv sju.
Halv åtta var man nere på knutan med Sead och ngra andra från skolan.
Turnering med skollaget. Vi hade ju inte jätte bra lag men ja.
Var iaf fett med kul. Jag gjorde, mot alla odds, 12 mål. haha.
Men iaf :) var hemma kvart i fem. Satte mig och åt direkt.
Kvart över fem samling på klubben, match mot eskil! .
Började lite risigt, de tog ledningen med 0-1. Louise kvitterade 1-1.
de tog åter igen ledningen, 1-2. Jag kvitterade 2-2.
Sen rullade det på! Efter halvleksvilan var vi fett med pepp! :)
3-2 kom av Louise, 4-2 kom av Bella och slutresultatet 5-2 av Lina
Eskil var knäckta och ja, vi gillar det! höhö (:
Därefter var det hurra i omklädningsrummet, sen hem, msn, sooova.

Idag var det upp vid halv tio. Var nere på carlings elva.
Gick direkt in på lagert och fortsatte med det jag påbörjat.
Tre var det fix&färdigt. fint som snus :)
Elsa var grymt nöjd, plus i kanten.
Så jag kilade ut på rast och träffade fredrik, mys.
kvart över fyra blev det hejhej och konfa !
halv sju slut där och hem. nu snart käk sen chillout (: 

Adios guapos <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0