tjatja,

fredags , blev nice.  Anna och ellebelle stack vid tolv, då blev det till att röjja undan lite, sen iväg med mamma en stund :) ner i stan vid sju och träffa lovisa , gick runt och lyssna på lite love story, sen tivolit.. i typ 10 min, haha. hel dött :) gick vidare till gröningen, träffade bror och alkis och dom. joinade dom ett tag, sen gick lite till, och slog oss ner på ett annat ställe. kom lite okänt folk och joinade. trevliga typer (: stack hem vid halv tolv, sen ut på stattena med gustav ett tag, telefonsamtal.. hem , sova ! .
lördags blev.. jusste , vaknade sådär halv åtta. halv nio kom viktor så stack vi vidare till dr direkt, klättring i kullaberg, fett med mys. dock lite chicken på vissa ! , men puss på er iaf, hahaha <3 och puss på modiga philip.  haha. sen efter klättringen stack jag , viktor och danne till silvergrottan  (y) skit mys, haha. kul att dom tvingar in mig där helt själv , såg ingenting och det var helt blött på väggarna... men ja , sen tävling. jag vann of c ! haha. sen buss, hamnade brevid andre som började snarka... när vi var framme försökte jag väcka honom.. omöjlighet.. och ingen hjälpte mig förståss, alla bara gick ut :| satt jag där och skrek på honom att vakna.. så fick gå ut och kalla på micke som skakade liv i honom ! hahah , goda skratt därefter. knallade hem med viktor, snackade med honom ett tag , haha. "jag känner en orm"... hahah <3 ja men ja, sen dusch. Sara och pontus kom, så gick ut och snackade med dom lite, plus lite fotboll (y) haha. gaah, sara.. saknat vår humor faktiskt! blev tvingad att lägga till att jag saknat pontus med (y) men ja, sen träffa fredrik, hem till honom, sov där.. telefonsamtal halv fyra, känns moget.
söndag, vaknade upp och så , lite tv. sen åkte jag in till hbg igen, käkade och så , sen direkt upp till olympia , träning. åtta stycken (y) haha ja.. men fett med kul . hem och käka, sen fick man springa ner i stan pga att bussarna inte går när man vill.. haha. (y) sen gååååå hem med liten lovisa :D . myyyyys. så sovde hon här, sovde ja. och nu i morse blev det adjö och fotbollsturnering med min klass, vann förståss ! (:
sen hem , käk, och träning med bluebirds. gick helt ok , trots sjuk (: home med mini och hon fick en liten story av hanna.. hahaha, löööööv till dig :D <3
sen bara dusch och nu får det bli godnatt !
00.07
sleep well cykelställ ! <3

image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0