17/11

ohhyes, broder fyller år idag,
massa grattis till dig, du är bäst !. <3
Annars var dagen som så att man vaknade tio i fem, höhö...
för att gratta bror förståss :)
sen gick jag och la mig igen men ja.
Upp igen vid halv åtta. duscha och så.
Vidare till skolan, Eng. fick tbx testprov. gått bra :)
No med han snubben.. ja, vet inte vad han heter.
Lunch (y)
Labb med han snubben efter lunchen,
Därefter datorsalen och jobbade med grupparbetet.
stod och snackade med sara ett tag,
sen kom hossam och florim och förstörde så jag stack hem höhö (:
lullade runder här hemma och slog på canal+ action.
Över alla förväntningar. En bra film :)
Dock redan sett den men iaf.
Efter filmen blev det ner i stan och träffa jeppzor.
Lite mys där sen hem hit.
Massage och tv, lite sims sen kom mormor & morfar.
därefter fotbollsgalan till jeppzor skulle dra sig hemmåt.
Och ja. nu ska jag sova !
puuuss på det ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0