22/11

klockan är tyå åtta när jag nu börjar skriva. varit uppe i en timme redan.
ännu en natt med drömmar om fotboll.
lite småläskigt egentligen.
när jag blev sjuk, drömde jag sällan om fotboll.
men när jag sedan fick veta om testet, har drömmarna bara kommit tätare och tätare.
liksom mitt sinne vet, till och med när jag sover, att det inte behöver vara lång tid kvar.
någonting säger mig att jag inte kommer klara det..
men om jag gör det, så är jag klar för första träningen den 8 december.
dock är testet redan om 5 dagar.
aja..
idag har jag huvudverk och jag kan inte sova.
har reklaminspelning som väntar idag.
ska vara på plats elva för sminkning så har typ tre timmar på mig att göra ingenting.
därefter är det släktkaas för kim, how fun. :)
och imorgon blir det kalas hos jesper. :)
well well, nu ska jag in och bada långbad och läsa tror jag.
hadet fint :) <3


Kommentarer
Postat av: anna

you will make it :)<3

2008-11-24 @ 20:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0