9/11 19;41

Hallååå :)
Praoveckan är slut och det suger verkligen.
Saknar alla snuttebarn där.  : ' )
Bjöd dom på glass i fredags och jag fick ett häfte med bilder på dom.
Därbland två a4 bilder på min älsklingspojk Arvid.
Buuh, imorgon schuuula, suger. Sen måste jag fixa min artikelmög.
Napoleon, i hate you :)
aja, snart kommer Jesper, blir till att sova i nya 2.2 sängen höhö (y) :)
Nice helg, bblev jesper i fredags.
I går först jobb. sen mini, anna & bells. På kvällen a&b-lagsfest.
Mycket lyckad, iaf för nykteristhanna höhö. elin hängde på hem,
hemma vid två så vi gick och la oss direkt.
Idag blev det upp och städa efter gårdagen.
Därefter hif-ifk med lovisa&lillan. I ifk klacken of c.
Forza blåvitt.
puss på otur, hejdå niklas. nästa säsong blir bajs utan dig.
men nej, man ska inte tala om svårigheterna, man ska tala om möjligheterna.
nu ska jag iaf duscha.
adioooos <3

Kommentarer
Postat av: anna

hanna, du är snygg! <3 :)

2008-11-14 @ 18:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0