1/10 23:54

Aaaaloooj! 
Först, någon som äger Eskobar - Someone new på sin dator ?
Isf får ni gäääärna skicka :D .
Så , nu till sociala Hanna.
Faktiskt sant, jag har blivit social.
Jag har fritid och gör annat än spelar fotboll.
Jag går Teaterskola.. haha.
Teater apan Hanna.
Mhh, så sant så :)
Riktigt roligt, jag bara älskar.

Iaf, stack till skolan imorse, började med talangutveckling.
Därefter håla. tillbringades med Sara, Jeff och Emil DT .
Öhmm ja, samtalsämnen och så är inget som behöver tas upp.
Sen läsning hos Gerd, som började med shaffs med den nya ziggen.
Sen satt och lyssnade på Ahmed, eller Akmed.. hahaha. <3
därefter blev det slagsmål och så lunch.
Musiiiik, sjuuunga & liira"om du vill bli min man ska jag ta dig
här och nu men om du inte kan får du ta en annan man " Haha.
svennelåt japp! :)
in på hk;n och sno päron. tjuvigt.
Teknik, döööö, snart klara med bron :) puss på det.
Hem!
Kilade ner i stan med Lousie, snacka massa mög!
subway.
Hem till Lousie.
haha , jaa.. testade en del frisyrer, inga snygga sådana dock :D
aja, mkt roligt & thx för idag louise.

Nu blir det till att sova,
Imorgon blir det skola & Jeppzor <3
pussen <3


Kommentarer
Postat av: Aghmed*

haha, så oshyst " ziggen " . han heter dragan tror jag och jag heter Aghmed inte Akhmed

2008-10-20 @ 15:51:58
URL: http://Ahmedc.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0