31/10 00;33

hoola snykkingar, snykka bennn.
usch  vad jag är dålig på att skriva men ja.
Jag tänkte skriva iförrigår, men vill ha en bild först,
och den underbara bild finns på min kamera som jag hade glömt hos alex :D
Usch ja. men iaf. nu är den åter i mina händer så ja.
börjar väl med i...
Söndags. vaknade hos lovisa, kilade till väla, fick en impuls och ja.
förändringen nämns inte här då det inte blir lika roligt.
Efter väla, hem, bio med jeppzor och g-löv.
Måndag blev hem och träffa elle sen upp och kolla träningen.
vidare till olympia och snacka med alex. hem och hämta grejs
sen stack jag och bells till alex. film där och chill.
Tisdag Blev iväg till danmark
Väl i sverige igen stack vi till alex och hämta grejs sen skjutssade bells mig hem.
käkade vi och så, eller ja, elin käkade, haha. sen v-gård och kolla träningen.
Kilade hem, och sen kom lovisa. snacka och så sen sova.
Onsdag blev lovisa kort, sen kom Jesper.
Blev lite småmys sen skulle han på träning.
kilade iväg en stund till olympia sen hem och möts av
"Hej low lifer" hej.. do i know you? mjo jag gjorde visst det.
Men ja. käk sen skjutssade bror mig till knutan så jag kilade vidare till g-löv
Idag dåja. vaknade hos jeppzor, kilade till landskrona.
Till jeppzors farmor tihi. sen är jesper yrkesman så han jobbade (y)
mackoooooor. sen skjutssade snälla farmor tillbaka till g-löv.
Blev lite rc1 (h). Sen hem.
Kollade tv men mami och papi och nu ska jag ta och sova :)

och ja, ärlighet varar längst ! :)

Pooooooosen,
som är det nygamla väldigt oseriösa uttrycket som dessvärre ständigt flyger ur min mun
 w8 a sec, ska bara kila till dk. poooossen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0