ohh, jag har tråkigt. Flamur är skoj.

Flamur, försovarN, ska inte praoa nästa veckan som oss andra nior på fredriksdalsskolan.
Flamur ska gå i skolan för att ta igen alla lektioner han har sovit bort denna terminen :)

Hanna: När fyller du år ? :D
Flamur: Februari, dudå ?
Hanna: Okej :D Maj.
Flamur: HAHA du ville veta om du var äldre än mig.. så du kan mobba mig eller hur? (:
Hanna: Haha nej.. Faktiskt inte :)
Flamur: HAHA joo :D
Hanna: Nej jag tänkte köpa en väckarklocka till dig (:
Flamur: HAHAHA. Men jag har fått en :D
Hanna: Det måste vara en dålig en dåva.
Flamur: nej, jag har inte kommit försent sen dess! men det var bara 6 dagar men ändå
Hanna: haha bara och bara , du ska vara stolt. Det är ju fem dagar över rekordet.
Flamur: HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0