6/10 23:25

Ja, ibland är det nog ingen alls som förstår en.
Ganska ofta ibland..
Öhm, ja
Är jag helt opålitlig egentligen?
Tänker jag för långt eller tänker jag rentav inget alls? ..
Inte vet jag, men ingenting händer här.
Vad vet jag egentligen? Vet inte..
Min svenskalärare är underbar, det är sant.
Jag tycker verkligen det.
Grattis Kristian Torstensson.
Ibland bara skrattar jag åt mig själv,
Typ nu. :)
Skönt att skratta,
Men inte när det blandas med gråten i halsen.
Det är lite värre.
Ibland känner man sig väldigt underlägsen..
Men ingen ska få dig att känna dig underlägsen
utan att du ger dem ditt tillstånd..
Jo visst. stick,
Sånt där finns väl inte på riktigt.
hejdoooo.











Kommentarer
Postat av: hanna

Du är för rolig Hanna. Ska visa Krille detta.

2008-10-13 @ 15:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0