12/10 22:34

Jag känner mig vakuumförpackad, med bästföredatum idag typ.
Nu är jag sån där gnällig igen,
Men ibland kan jag inte tänka på annat än om jag kommer klara morgondagen,
utan allt det som jag inte får göra nu mer.
Jag har blivit ganska självisk, menar
Det finns flera miljoner människor som har det värre.
Men visst kan man tycka synd om dem, samtidigt som man tycker synd om sig själv.
Kanske inte, men jag vet väl inte. Som alltid. Ambivalenta Hanna..
Aja.. Det är svårt att få folk att förstå mig..
Så svårt att jag inte äns ger det en chans..
Om man inte förstår, kan man inte hjälpa.
Typ där sitter jag fast :)


say the words, give it all the time you need.
let it out, oh you say anything.
say the words and make them count,
say them loud without a doubt.
give us truth and nothing more,
leave us wanting more and more.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0