15/9 12:24

Hoola !
Längesedan jag skrev, en vecka sedan för att vara exakt. :)
Men ja, dagarna rullar på, drygare än vanligt men man får göra det bästa av det :D
Sitter just nu inne hos mormor & morfar medan andra är i skolan..
Mamma ville inte ha mig i skolan i hbg idag så fick åka med hit.
Jag borde väl plugga lite men nej.. det är överskattat en så fin dag som idag.
Får bli tv, dator och lite social aktivitet idag, Americanarna är trots allt här.
Nu ska jag nog starta the sims ! ;D haha
puss på mitt liv :D <3

3 månader, 1 vecka och 2 dagar, Jesper Olofsson, Jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Jesper

Älskar dig helst sjukt mycket Hanna Jensen, alltid du och jag ! <3

2008-09-15 @ 20:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0