25/9 00:03

well well,
been gone, but im bib!
så.. let us start with.. today :)
vaknade aaaaaaaaningen försent. hum,
kilade iväg på teater. därefter upp och rita några rätblock på matten.
skriva lite historia på svenskan och lyssna på en noob.
oh lord, att vara så.. otroligt.. asså. nej. stick, helt ärligt, dra.
tbx till jorden, lunch, uhh..
spanskaaaa, beröm till mig själv,
öhm.. musik ja, blev lite lir och sen michael jacksson.
teknik, klar med våra ritningar, och fick ihop vår budget (y)
hem, byta, staan , träffa jeppzor en stund <3
hem igen. skulle dratt på fusk men mådde inte spcc bra så fick inte kila dit för mami..
blev  tv och så ist och ja, nu borde jag nog plugga..
Engelska prov imorgon om.. ja, undrar just vad det handlar om..
oh, ta mig härifrån.
löööööv<3

har förressten hål i min favorittröja, tack som fan för det. :)

          don´t ask me, i don´t know, i never know.


Kommentarer
Postat av: Aghmed

hahaha, ouuuf så överdrivet lökig bild. hah det luktar lök änna hit :P

2008-10-20 @ 15:56:41
URL: http://www.lunarstorm.se/Maffian_ahmed

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0