2/4

Höhö blev utmanad av Annibanni på hennes blogg, så ja här kommer mina svar på dessa underliga frågor.
Och jag utmanar alla som vill, haha blöööh :)



Nuvarande besatthet?

Fett besatt av solen i dessa ljuvliga dagar.

Vad har du på dig nu?
Min älskade Arsenal tröja, ska snart sova :D
 
Tar du tupplurar?
haha jag har försökt, men oftast har jag för mycket energi mitt på dagen :)

Vem kramade du sist?
Någon i skolan.. Duy-An tror jag, efter good teamwork på teatern :)

Vilka är de finaste orden du vet?
Öhm, ordet överraskning gör mig glad. Men att bli kallad så.. Vacker typ :)

Vad blir det till middag?
Kycklinggryta med ris

Vad var det sista du köpte?
Ja du.. Ny jacka tror jag, typ två veckor sedan. Ja jag sparar :D

Vad lyssnar du på just nu?
tystnaden :)

Favoritväder?
Sol och snö. Nu vill jag bara ha sol. 

Vilka är dina bästa redskap?
haha huh? Mina fingrar?

Säg något till den person som taggade dig.

Jag är trött :)

Favoritresemål?
Usa, helt klart. 

Nämn några saker du inte kan vara utan?
Min familj och mina vänner.

Vad skulle du vilja ha i dina händer just nu?
En tvåårig söt liten pojke som vill att jag ska leka med bilar med honom eller något.

Om du förvandlades till en känd person av motsatt kön, vem skulle det vara?
Magnus Betner! lätt som en plätt!

Om du kunde åka varsomhelst i världen i en timme var skulle du åka?
Till Detroit, lätt

Vem skulle du vilja fastna i en hiss med?
Haha, Magnus betner, alltid svar på tal :) 

Favoritlukt?
Typ, lukten av jordgubbar när man vet att man inte får äta dem ännu.

Skriver du dagbok?
haha nej..


Kommentarer
Postat av: hanna är en vacker pluggis:)

Vad skulle du vilja ha i dina händer just nu?

En tvåårig söt liten pojke som vill att jag ska leka med bilar med honom eller något.



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2009-04-03 @ 22:43:37
URL: http://www.meatspin.com
Postat av: anni

Katt!

vi måste ses på lovet lover! :O <3

2009-04-05 @ 12:44:45
URL: http://annalowes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0