26/4

Aloooj,
Sitter framför min laptop i Röstånga hos mormor och morfarcoch väntar på inget alls. Måste snart dra ut och lägga mig i solen för att plugga och få färg, samtidigt, smart. Usch vad jag ogillar söndagens"måste", men så är det.
Jag tycker om att vara här.. inte för att här finns mycket att göra men.. eller jo, det är nog just därför jag tycker så mycket om det. Här har man tid att göra allt det man inte har tid med i Helsingborg.
Ändå känner jag för att skriva ett ganska meningslöst inlägg.
Snart fyller jag år och min önskelista blir längre och längre. Jag kollar på saker som jag låtsads att jag tror att jag kommer få, men i själva verket.. nej, mest troligt inte. Men det gör inget för egentligen hade jag inte behövt något alls, jag har allt jag behöver och mycket mer. Enda jag verkligen verkligen vill är att börja övningsköra. Min bror har precis tatt körkort och det ser så sjukt roligt ut så.. Ja, vi ska skicka in papper så snart får ni hålla er inomhus.
Men saker vill man ändå ha och jag har kikat in på zoovillage.
Dessa underbara klockor! Inte för att jag behöver en klocka, jag har just nu tre st som jag använder men jag vill ändå.. ja, ha en ny. Menar titta på den röda? Den hade passat såååå bra till mina röda stekarbrillor! Och den blåa? Till min ifktröja hade den varit utmärkt! usch ja.


Dessa hörlurar.. Mina nära vänner kommer säga "oh inte dom igen" när de läser detta. Men jo! Oh, jag har gått och velat om vilka jag ska köpa i snart ett år? ETT ÅR? Och jag har fortfarande inte bestämt mig vilken färg jag vill ha.. Men det är inte lätt när det är svårt!
 / miniatyr

Och denna plånboken.. Jag skulle mest troligt inte använda den men jag vill mer än gärna ha den. Wonder why, den är inte supersnygg men.. ändå?
 / miniatyr


Jag hittade massa kläder också men de får jag trycka in i ett senare inlägg för nu står solen på och jag måste, bara måste ut och lägga mig i solen med mina skolbäcker!
Adios <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0