5/4

Tack för i fredags louise & lovisa, ni är verkligen megabäst <3
Nu är det rätt tomt, men gårdagen började jättebra.
gick upp tidigt och kilade ut till röstånga för att fira mami, gz,gz.
bror fixade körkortet i fredags så han fick köra, gz till honom också :)
väl i röstånga stack vi in om till mormor och morfan innan vi kilade ner till moster.
brunch, och solning med zizzie :)
efter några timmar där kilade vi hem till hbg igen och jag kilade ut en stund.
vid sex kilade vi ner till sam´s b&r och käkade, massa gott!
därefter ner till knutpunkten och mötte jesper.
gick runt och snackade en del.
sen kilade jag hem lite efter elva och väl hemma hände inte mycket.
just nu är jag fett trött och sliten, ska snart dra mig på match, får se hur det går.
adios<3

it may take some time to patch me up inside,
but I can't take it so I run away and hide.
and I may find in time that you were always right.
best i ever had, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0