8/4

eller ja, egentligen 9/4, klockan är över tolv.
I måndags träning, sen var man på olympia med Lillan & Lovisa och glodde matchen, heja blåvitt ale,ale. Igår var man con Elin, alex och anna i stan och fika och så, därefter träning y möte. Sen ut till husensjö igen. 
Men iaf! Idagens vaknade man upp hos annabananen. Puss på henne, Elin och Alex. Frullebulle, städ, cyklade hem och chilla. Lousie kom lite senare så haka hon på till bergakliniken. Snabbt möte sen skjussa papi oss till väla. Där druttade vi runder lite och ja, jag köpte ny klocka och ny armbandslänk, sån där fräsh pojklänk. Pardey. Sen blev det även twister-glass, massa gott! Kilade hem till mig där vi käkade och jag råkade hitta en oanvänd klocka, finare än den jag precis varit och köpt... haha jaja. Sen kilade jag och lollan ut, massa mys tills det började regna. Eller ja, det var fortfarande mys, även om det regnade, men ja.. äh ni fattar. Väl hemma igen blev det msn och här har jag suttit sedan dess.
Snart ska jag knalla i säng, massa puss på det.
Imorgon ska jag nog till dalhem en runda sen ska jag träna!
fääääärjestad, fäääääääärjestad SM GULD <3
Adiooos!

Hanna, din pille sticker ut!
huh?
Jaaaa kolla.
aha, men oh inte nu igen..

 /miniatyr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0