26/8

Det är tungt nu, riiiktigt tungt. Men det löser sig, gör det inte alltid det? Jag behöver verkligen något som höjer mitt humör, och det gör skolan just nu. Jag har, tro det eller ej, riktigt kul i skolan. Så fort jag kommit hem, vill jag bara tillbaka... Antar att den känslan kommer försvinna så sakteliga men, då kanske saker runt om är bättre och helt plötsligt är balansen i mitt liv tillbaka.
Idag var jag trots allt väldigt glad hela dagen, fram till nu ikväll på msn. Allting bara vänder och.. jag har ingen annan att skylla än mig själv. Eller okej, vissa saker kan inte ens jag hjälpa, men vad spelar det för roll om ingen tror en?
Det är fan inte lätt, men vem har sagt att det ska vara det? Och det krävs motgångar för att kunna glädjas åt framgångar inte sant?
Så ja..
Nu har jag en jävla massa framgångar att se fram emot! SWEEEEEET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0