21/8

Det är fredag kväll, eller lördag morgon beroende på hur man ser det, och jag och Elin kom hem för en stund sedan. Elin har dock redan lyckats decka i min säng, applåder på det! Själv sitter jag och njuter av Svenska Akademien - Heeeeelt underbara. Rakt upp i höjden är den som spelas just nu, om och om igen.

I går var det alltså första skoldagen.. Jag och Elin cyklade och mötte Anita så cyklade vi tillsammans till skolan. Gick in och snackade med lite kändisar innan de öppnade aulan för upprop. Efter lite information där fick vi gå till våra klassrum, ännu mer information, lite snack och sen slut! Stack med Jp och Gabbe till Mc d en stund, sen vidare ner i stan. Träffade lite folk på knutan , köpte mat och drog bort till gröningen. Satte mig och käkade med Alex medan Elin badade. Stack hem vid fyra, träning! Därefter kom Louise hit så vi gick ut och snackade ett tag. Hem - sova!
Idag vaknade jag tidigt, själv! Elin kom hit och vi cyklade och mötte anita och därefter till skolan. Info i aulan om specialidrotten, pretty fun! Därefter kilade vi ut lite, några från klassen, och kom försent till vår första riktiga lektion. SOFT. Mer info. MAAAAAAAAAAT. Svenska - självbiografi. Matte - Något spel. Sluuuut! Hem ljuva hem, mat och träning! Därefter pizza och sen ner i stan och träffa folket. Varit där nere nu hela kvällen och.. ja. Nu äre dags att sova!
Sleep well Cykelställ, jag längtar till måndag, hejja skolan!?

 oldiiiee :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0