19/2

Hallelåja!
Snö snö snö och mera snö. Gud vad jag är trött på snö! Men snart är den borta, hoppas jag!
Anyway, gårdagen var lyckad! Vaknade med jesper av att någon snubbe knackade på sovrumsdörren och talade om att elementen fungerade. Jaha... hejdå. Greppade efter ett tag och sen gick vi upp. Jesper kilade hem och jag började göra vid mig. Mötte Anna nere i stan vid ett därefter kilade vi vidare till väla.
Tvåans buss är det segaste som finns btw!
I en hel timme drygade vi runt på väla där vi råkade stöta på både pappa gooostav och lilla niklas. Glory, glory! Får inte glömma alla småflickor som var ute och shoppade! Fikade lite och sedan tog vi bussen hem igen. Buss, buss, buss, jääätte roligt. Längtar till sommaren då man kan cykla överallt.
Iaf, sen köpte vi potatis, mums. Haha. Såg på äckelfilm! Hem till anna, lovisa kom, såg på ännu en äckelfilm och sedan gick vi och la oss och snackade. Vaknade imorse och käkade frulle. Pappa hämtade och sen iväg till dagiset med louise. Massa mys att få träffa barnen igen!
Men nu har jag bråttom, måste byta om och kila på träning.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0