2/2

Hallåå kex!
Idag vaknade jag brevid älskling, typ sju för han börja såååå tidigt, haha :)
Men jag låg kvar i sängen medan han gjorde vid sig.
När han kilat sov jag ännu en halvtimme för att jag är så bra, haha.
Sen upp och klä på mig och så.
Käkade frukosten på vägen till skolan och väl där, mentorstid.
Woho, ny snubbe i klassen, Alpha heter han.
Lite svenska, en gnutta matte, minimalt med mat, mer matte,
obetydligt med brandalarm, en smula svenska och slutligen engelska.
Vidare hem och äta lite, en tid framför datorn och iväg på träning.
Chill träning med passning, dueller, spel och löp på slutet.
Sen hem, duscha och äta :)
Nu sitter jag och väntar på att raw ska börja med en aning svullet knä...
Lite småklent känns det för det gör inte ont alls än iaf..
Får se hur det blir imorgon.
Oj oj, nu börjar raw!
Får ikke missas!
Pussssssss!
   e-e-erik vare ja!

Kommentarer
Postat av: anniii

erik hassle, så sjukt bra!

jag med för den delen :D

2009-02-03 @ 22:18:10
URL: http://annalowes.blogg.se/
Postat av: Hanna.

Haha, anna du är getolle number one! <3

2009-02-03 @ 23:27:50
URL: http://mittnamnvarupptaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0