26/2

Oh vad jag är seeeeg på att uppdatera!
Idag är jag i alla fall glad glad glad! Lite trött och snuvig också men ja. Och lite besviken men i alla fall, jag är glad :D Jag håller på att bli frisk igen efter en vecka av förkylning och dylikt. Idag har jag tränat igen och det gick väl hyffsat! Har även fått veta att träningslägert inte ska vara i holland vilket jag är tacksam för! :D Valet är vårt och det blir Danmark eller Sverige tror jag! Underbart, underbart. Behöver mest troligt inte ens ta ledigt från skolan i så fall vilket är ett plus faktiskt. Har valt ut fotbollsskor inför vårsäsongen och beställningen skickas förmodligen redan i veckan! Wihu säger vi åt det och åt vårt nya träningsställ som jag hoppas att vi får snart också.
Nog om fotbollen. Eller förresten, vi möter eskil på söndag, dendu!
Nuså, skolan idag var väl helt ok! Fick gå själv dit eftersom Louise skulle till doktorn. Väl där började dagen med English lesson, läxförhör. Jag hade missuppfattat läxan en aning men gick väl bra ändå hoppas jag! Därefter hade vi historia, kilade till datorsalen och fiade lite info om Schlieffenplanen som jag ska skriva en artikeln om... Kollade även på Single ladies con Justin med Aghmed. Ohja ohja. Slöööjd, he-he. Fortsatte med min färgglada klänning, fin som snus är den! Därefter... "lunch"... (dottdottdott) Är du tillräckligt tuff? ohja. 1-0 i röven, ja så var det. Aja. Matematik väntade och där fick man jobba med lite.. andra uppgifter. Gud vad jag avskyr ekvationer, haha men ja. Efter matten väntade teater. Men Mr Johan var inte där så mrs Gabbi und mrs Helena samlade oss och gav oss ledigt! Puss på det.
Sen kilade jag hem och kollade på Mästarnas mästare med pappa, därefter väntade träning.
Nu ska jag läsa de återstående 5 sidorna i historiaboken så att Hanna B-b-big inte blir angry på mig imorgon!
pössssssen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0