tidigt 17/2

ohhja vad jag är bääääst på att upptatera, japps.
men förra veckan gick faktiskt fort, det kan inte jag hjälpa :)
helgen har varit niiiice.
I fredags var det chilinöt i skolan, hem och träning.
därefter satt jag i soffan med los padres och kollade tv :)
väldigt givande och ja. mysigt.
lördags blev upp tidigt och ut en runda.
Vidare på fotboll, 1;a halvlek med anpliiita och emilia och andra med anniii und jennifer ! :)
Trevligt sällskap vill säga och därefter ner till staaadish och träffa jeppzor.
Mums vad vi tycker om godis sen hem till mig :)
Hemma själva så lagade god tjockis mat och kollade massa tv.
Söndags blev tåg till mormor och morfar, kalas (y)
kilade hem igen med lite omvägar och sedan ut till bjuv - billesholm.
Ljuvligt! Massa mys där ute, puss på Elin och alex !
Somnade väl efter monsterupptäckter.
Idagens blev det frulle och en joggingtur till bussen.
Gratisresa på både bussen och tåget, fint som snus.
Väl inne i hbg råkade vi hamna på turistbyrån och därefter fritidsresor.
wonder why aha? såklart, men det ska inte avslöjas förrän det är säkert.
Sen maaaaaaaat som jag tycker sååå mycket om!
Jag och elin kilade hem till mig. film och tv fram till träningen.
mys träning.. i snön.. hem dusch mys och nu ska jag sova !
Natti natti chicos und chicas ! och ja, klockan är över tolv så faktiskt tisdag nu. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0