22/1

"Tänk innan du handlar" ...
Är det verkligen nödvändigt? Många gånger önskar jag att jag inte hade tänkt alls, utan bara gjort..
"Tänk efter! Annars kan följderna bli så fel."
Är det verkligen sant? Blir det alltid bättre bara för att man tänker?
Att göra utan att tänka hade innebärt att man sluppit vara rädd för saker..
Man hade inte behövt tänka på allt som kan gå fel.
Tänker man på det man inte vill ska hända, så är det ofta också det som händer..
Vissa.. tänker för mycket, också händer kanske ingenting alls.
Sen finns det de som knappt tänker alls..
Det borde kännas skönt. Eller iaf spännande..
Eller jag vet inte..
skitsamma, nu ska jag kila, hadet.

Kommentarer
Postat av: Johan

Hej! Fick veta om din blogg av Hanna ikväll! Det var lite middag för oss "vuxna" ikväll på Olearys i Helsingborg. Eller Hanna, jag, Daniel och Christian och de andra vuxna... haha. Så iaf, det var då jag fick veta om denna sida och kände att jag blev tvungen att läsa lite! Ni har iaf fått mycket beröm av personal som såg teatern och det var en mycket stolt Johan som lyssnade. Och jag har såklart öst lovord om er.



Daniel och jag ska sätta igång en femkamp oss imellan. Det blir tennis, squasch, badminton, bordtennis (han har varit grym i unga dar...), mjuktennis. Hörde även att det ska bli volleybollmatch mot elever på skolan i febr så det ser jag fram emot - hoppas ni som jag har är med.



Ser fram emot en vår med lite idrottsliga inslag då jag själv har förflutet inom sånt... Hoppas på fotboll på er häftiga plan vid skolan, basket igen, m.m.



Japp! Det här blev visst en blogg i bloggen och det var inte tänkt.



Jag bara skulle kolla vad du skrivit om teatern... Glöm nu inte att ha lika kul på Film och TV.



Förresten, Amy från High school Musical fick se lite ur sagorna... Högsta betyg!



Tjabba

2009-01-24 @ 03:17:22
Postat av: B*

Vilken fin blogg du har :)

2009-01-24 @ 03:24:23
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0