2/7

Alloooj guapos!
Dagen började med att jag stack ut och cylade en runda i det fina vädert, helt underbart! Därefter kilade jag ner på stranden med louise, jeff och emil. Chillade där några timmar och sen drog jag på träning. Chillträning med kvadraten och fasta situationer. Hem igen, duscha och äta och sedan iväg för att möta josefine. Vi kilade vidare ner i stan där vi drog runt och träffade massa random folk, meganice! (: Väl hemma igen drog jag ut en stund till, bara traskade runder på underbara fredriksdal, massa mys på det! Jag kom hem igen och har suttit här sedan dess. Jag ska vilken minut som helst ta mig till sängen för att stanna där i ett par timmar. Imorgon blire något nice hoppas jag, vad vet jag dock inte ännu, det återstår att se! :)

Vi avslutar med en myssång från myggan! ---> Var är tvålen vännen?
Pusss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0