30/7

Gårdagen blev nice. Jag och Elin vaknade late sen drog vi ner i stan och mötte Alex, Otto och Peter. Gick ner i hamnen och fikade, massa mys. Därefter drog vi runt lite på stan med Gadd innan jag och elin kilade hem igen. Käk och så, fixa lite grejs och vid nio kilade vi ner i stan igen och drog hem till alex. Musik, biljard, youtube och allmänt chill. Innan jag och elin drog oss hemåt blev det det speciellt bajbaj till stockholm som skulle åka hem idag.
Väl hemma deckade jag på dirren och elin chillade lite framför datorn!
Imorse väcktes jag halv nio , happyface? Pussjallabaj på Elin som drar till tyskland imorgon med annabanan! När jag ätit frulle konstaterade jag att det var onödigt att gå och lägga sig igen, vilket jag ångrar nu.., så jag satte mig och läste igenom hela min blogg. Från början, till slutet! Det kallas liv. Väl färdig stack jag hem till Louise och snackade och sådant, kollade på step up 2 (y) Nu har vi precis käkat och strax blire Olympia och kolla HIF - FK Sarajevo, fint skare va när hanna är på kalas! :)
Nu ska jag fixa till mig lite höhö, pussen!

 Grymt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0