4/7

Är jag ensam om att älska mina "mitt i natten inlägg"? Nej, ikke!
Var som sagt ute med louise tidigare ikväll. Vi hamnade på Bogarts där vi stod i 30 min och letade efter en film Louise ville köpa. Never back down skulle finnas någonstans bland ca 1000 andra filmer. Det gjorde den inte så när vi tittat på vartenda omslag gick vi till kassan och där tog han en av hyrfilmerna och gav oss för 69kr, endast för att vi letat så flitigt, tack! Drog hem på dirren och satte oss för att glo, med jordgubbar, glass, rabarberpaj och popcorn. Varm rekommendation, både maten och filmen!
Louise kilade hem vid halv två och jag har suttit klistrad här sedan dess. Bror kom precis hem med en kompis så gick ut i hallen och hälsade dem välkomna hem. De luktade inte hallonbåtar precis! :) Om ca 5h ska jag upp och duscha för att sen dra till NewYorker, mm vad jag hoppas att jag hittar massa nice att köpa! Men för att orka prova kläder i flera timmar krävs nog några timmars sömn...
Godnatt! <3

Sa jag att jag är galet trött btw? Random..!

Kommentarer
Postat av: Anonym

blev det några nice inköp???

2009-07-05 @ 16:57:43
Postat av: Hanna.

ohja, shecka senaste inlägget.

2009-07-05 @ 23:22:36
URL: http://mittnamnvarupptaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0