27/3

Hoola guapos.
Sitter och kikar lite smått på tv och väntar på att få ta mig ut till Jesper, saknat honom massor!
Men ja, bussen går om 20 min så det är rätt chill.
Har haft grymt mycket i skolan senaste dagarna, pluggade hela onsdagen och hela gårdagen.
Gick även upp fem i sex imorse för att plgga lite till! Haha, prestationskrav? Nejdå!
Idag har jag endast varit i skolan och chillat, sen tränat nu ikväll. Kallt usch usch.
Ge oss sommar och värme nu, snälla. Helt ärligt, det känns dags nu :)
Snart är det iaf påsklov,  puss på det.
Och puss på er, nu ska jag gå och packa lite :)
<3

Kommentarer
Postat av: skogsturken

pluggis:)

2009-03-28 @ 00:29:26
Postat av: Hanna.

som fan :D

2009-03-28 @ 17:00:34
URL: http://mittnamnvarupptaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0