5/3

Alooj! (:
Idag är det torsdag och Hanna mår way bättre än hon gjorde igår! Har dock varit hemma från skolan idag också och sovit igen mig. Gårdagen var hemsk, jag avskyr att vara sjuk.. När jag väl blir sjuk, så blir jag verkligen sjuk. Kort men intensivt! Till skillnad från pappa och kim som är småkrassliga i någon vecka. Men jag föredrar ändå mitt sätt att vara sjuk, haha, även om jag inte valt det själv ;x Ska man vara sjuk kan man lika väl vara ordentligt sjuk! woohoo. Men gud vad man blir trött av att spy :| haha. Man känner sig så liten och hjälplös
Åt ingenting på hela gårdagen så imorse när jag vaknade var jag megahungrig! Dock behövdes inte mycket för att mätta lilla magen vilket var rätt tråkigt då jag var sugen på att äta haha. Mat mat mat!
Imorgon ska jag kila till skolan och göra livräddningstestet... usch :)
Oj vad tiden rinner iväg, nu måste jag ju kila på träning! viktigt viktigt,
puuuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0