8/3

Ohja, det är söööndag, det vill säga skoldag imorgon! Men jag är ändå ganska glad.. Fin helg, trots att jag inte mått så bra. Idag har jag däremot mått alldeles prima! Har spelat match, förlorade 4-0, men andra halvlek blev 0-0, där blev vi helt klart godkända.
Imorgon borde jag ta och plugga lite historia, men får se om jag hinner, höhö. Ska iväg och kolla ny säng imorgon också, sen ska jag träna så.. Ja, får helt enkelt se :D
Usch usch, nu har jag ganska tråkigt.. Snackar lite smått med Jesper och Emil på msn men överväger att gå och lägga mig..
Nej, ska nog ta och läsa lite, kul inlägg, javisst!
Adios guapos! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Va roligt att du har tittat på min blogg det uppskattas verkligen :). Om frågan om det är mitt hår på bilden på bannern så måste jag säga att det tyvärr inte är det utan det är löshår och jag hade inte tackat nej till att ha sånt hår nu men nu har jag motsatsen ungefär :P ..kram

2009-03-10 @ 20:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0