23/3

Wihuuu
Palla inte mina prestationskrav.
Och pallar inte mitt tankesätt.
Orkar inte med alla krav jag ställer på andra.
Tycker skolan är tåkig och seg.
Vädert är visserligen på bättringsväg så allt är inte negativt.
Och jag har fått tillbaka mitt träningssug och fattat tycke för spinning.
Jag har världens bästa vänner och min familj slår allt.
Å andra sidan är jag aningen förrvirrad och hungrig.
Men jag ligger inte på dödsbädden och jag har ingen läskig sjukdom.
Jag har mycket pengar på kontot och jag har mat för att mätta min hungriga mage.
Men samtidigt är jag sjuk och mitt huvud verker.
Imorgon ska jag plugga, sen ska jag trena.
Puss.

Kommentarer
Postat av: anni

hanna,

du är jättebra!

ville bara påminna dig om det så du kan kolla tillbaka när du har en dålig dagis :)

2009-03-24 @ 16:51:17
URL: http://annalowes.blogg.se/
Postat av: Hanna.

<3<3<3 :)

2009-03-27 @ 20:33:21
URL: http://mittnamnvarupptaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0